Sterk Merk

sterk merk

Creëer een Sterk Merk voor jezelf, een profiel (= ‘personal branding’) dat opgemerkt wordt in je huidige of toekomstige (?) werkomgeving . 

Creëer een Sterk Merk in je team en/of organisatie: betrek collega’s, medewerkers, leidinggevenden, klanten, patiënten en geef hen vertrouwen, zin voor initiatief en samenwerking: ik bied je een in-house HR-traject.

Is je vertrouwen zoek?

Vlot je samenwerking met collega’s, manager, medewerkers, klanten, patiënten niet? Tijd om het over een andere boeg te gooien …

De sleutel?

Een sterk profiel dat werkt als een sterk merk, verbinding met collega’s, leidinggevende, klanten of  toekomstige (nieuwe) werkomgeving? …  Mijn proactieve aanpak:

Vorig jaar was ik ‘stuurloos’ en gedemotiveerd. Ik wilde mijn carrière opnieuw afstemmen op mijn talenten en schakelde Dirk in om me te begeleiden. Samen zochten we naar wie ik ben, ‘mijn sterk merk’, waar mijn talenten liggen en hoe ik die best benut. – Joris Bruynseels

Uniek: iedereen mee!

Je sterk merk (‘branding’) neemt iedereen mee in een verbindend, -lerend en proactief verhaal. Je collega’s, je medewerkers, klanten, je (nieuwe) organisatie …

  • werken graag met jou, zijn fier op je bijdrage  en worden je ‘ambassadeur’.sterk merk
  • zijn geïnspireerd door je aanbod, talent.

Ontdek hoe een ‘proactieve assessment’ of een MBTI-workshop, ook met je afdeling/team/klant, een sterk merk én verbinding kan creëren